I wanna be free,
Like the bluebirds flying by me
Like the waves out on the blue sea.
If your love has to tie me
Don't try me, say good bye.
我想要自由
就像飞过我身边的知更鸟
就像在蓝色大海里激起的浪花
如果你的爱将会束缚我
请不要试着束缚我,请说再见吧
I wanna be free,
Don't say you love me
Say you like me,
But when I need you beside me,
Stay close enough to guide me
Confide in me,
Oh-oh-oh
我想要自由
不要说你爱我
说你喜欢我
当时当我需要你在我身边的时候
请紧紧在我身边并给予我指引吧
请信任我吧
哦~
I wanna hold your hand,
Walk along the sadn
Laughing in the sun,
Always having fun
Doing all those things
Without any strings
To tie me down.
我想要牵着你的手
走过那些悲伤忧郁
在阳光下欢笑
永远和快乐相伴
做所有那些想做的事情
没有任何牵绊
将我束缚
I wanna be free,
Like the warm september wind, babe,
Say you'll always be my friend, babe.
We can make it to the end, babe,
Again, babe, I gotta say:
I wanna be free
我想要自由
就像九月的暖风,宝贝
说你想成为我的伙伴,宝贝
我们可以在一起知道终老,宝贝
我要再一次说,宝贝
I wanna hold your hand,
Walk along the sadn
Laughing in the sun,
Always having fun
Doing all those things
Without any strings
To tie me down.
我想要牵着你的手
走过那些悲伤忧郁
在阳光下欢笑
永远和快乐相伴
做所有那些想做的事情
没有任何牵绊
将我束缚
I wanna be free
Like the warm september wind, babe,
Say you'll always be my friend, babe.
We can make it to the end, babe,
Again, babe, I gotta say:
I wanna be free
I wanna be free
I wanna be free
I wanna be free
I wanna be free
我想要自由
我想要自由
就像九月的暖风,宝贝
说你想成为我的伙伴,宝贝
我们可以在一起知道终老,宝贝
我要再一次说,宝贝
我想要自由

   
评论
热度(1)
尽忠职守,生死于斯,心念所归,无惧无退。铸兵利剑,暗夜无当;凝聚础石,长城屹立;腾焰熊熊,炽烈华光;耀耀破晓,璨以晨光;鸣无尽之号角,警外患之袭扰;锻坚钢之神盾,固王国之永宁。 于今挺身,奉以生命,以夜为始,死亦无终。
©  | Powered by LOFTER